Pages

|The Comrades|

01 December 2011

Bergolak-golak juga kadang- kadang

Bak kata pepatah hidup umpama roda kadang di atas kadang di bawah. Macam tue gak kehidupan kita manusia ni kan. Waseh bermadah helah aku hari ni *ada rasa macam nak lempang tak*

 

Macam tue gak dalam perhubungan kita kan tambah2 lagi hubungan jarak jauh macam aku ni yang memerlukan kesabaran yang tinggi dan kejujuran antara pasangan. Iewww geli jer dengar aku bermadah ni. Takpe sekali sekala kan. Tak best la kalo dalam perhubungan takde gado2 cakar2 ayam miaw2 kan. Opss!! Tapi kalau nak gado jangan la sampai menjejaskan perhubungan kan. Cukup la pergaduhan yang menhangatkan jer dalam hubungan. *ops apa aku tulis ni*

 

Baru jer minggu lepas ajak kiroro bergadoh. Sapa lagi kalao bukan aku yang mulakan. Alkisahnya gini

Aku: Awk, blh tak I boring dah kat U?

Kiroro: Apesal pulak nak boring2?

AKu: Suka2 jer

Kiroro: Betul ke?

Aku: Apa yang betul?

Kiroro: Betul ke dah boring ngan I?

Aku: A’ah!!

Kiroro: Berubah!!

 

Tettt.. terus takde jawapan dari aku. Niat mula memang nak sakat dia jer, tapi lepas tue terus jadi gadoh betul2 sampai diam jer 2 hari. Sapa lagi sang kiroro tue la.Aku ni yang panas bontot tak tahan nengok dia camgitu walaupun aku yang mulakan. So mula la adegan memujuk.

 

Aku: Syg, I mintak maaf kalao gurauan I hari tu keterlaluan k

KIroro: I pun nak minta maaf, I banyak kekurangan, I tak perfect, Sori buat U boring bersama I.

Aku: I gurau jer la syg, tak terniat pun nak boring kat U, U la nyawa I **eiwww macam nak muntah  jer cakap gitu. LArikkkk.HAHAHA**

Kiroro: Ok tak pe, lain kali kalao nak guro jangan guro yang camgitu, I sedih tau syg.

 

Ouh so sweet la kiroro ni kan bila nengok dia sedih. Paling suwittt bila dia kuarkan aekmata bila aku majuk. HAHAHA.Nasib baik simple jer nak pujok dia ni. Tapi tak boleh buat salu, kang terus majok, kuar aekmata darah lak aku nak pujok mamat ni nanti. HAHAHA

 

DSC01430

Oh Em Gi. I love you la boncettttt


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign