Pages

|The Comrades|

09 January 2012

Mentekakdarah di food court

Siapa tak suka makan? Eh apa pulak tanya soklan gitu. Mestila orang semua suka kan. Kan ada sesetengah prinsip orang makan untuk hidup, hidup untuk makan. Hah uolls pilih yang mana? Aku? Aku makan untuk meneruskan hidup jer la. Hahaha.
Ok, sebenarnya entry ni entry peram pampam, saje je nak melewatkan kan. Feeling #retis.



Ok ini entry perampampam kan dan makanan kat dalam gambar pun dah jadi bahan buangan. Hahaha. Ni time having lunch ngan kiroro hari tue kat food court the spring kuching.naku order makanan kampung jer, dia order nasi lemak yang ada ayam goleng and western food. Selera beno tekak mamat ni makan lamb chop kan. Yuksss.. Dah la hari tue aku tak tahu pun yang aku makan daging unta. 25 tahun dah aku idop, aku memang belum penah makan daging unta. Sila jakun di situ. Hahahha. Yer la aku ni jenis tak suka nak try makanan pelik2. Tak koser mak. Order banyak2 , tapi last2 tak habeh. Padan muka. Dah la makanan mahal giler. 2 orang makan jer dah rm60++. Kiroro kata takpe asalkan kenyang sekali sekala. Ek eleh kenyang la sangat kan. Oden tak kenyang la..

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign