Pages

|The Comrades|

05 January 2012

Tempat menjerit baru

Monink januari!!. Pejam celik pejam celik dah 5 hari kita berada dalam tahun 2012 kan. Sekarang musim hujan kan, sana sini dengar banjir kilat la, banjir besar, arus deras, ada budak kena hanyut la. kasihan kan. Kalau diramalkan sampai CNY memang hujan jer.. Air pun makin besar jer pasang. Takot, tak nak dah banjir besar macam 2 tahun lepas. Banjir paling worst dalam hidup sepanjang 24 tahun aku ni.Opss!!

 

Tersasar pulak ke landasan awal nak cita psal shoutbox baru aku ni. Cuba nengok tepi belah kanan. Ada shoutbox baru kan kan. Aku tukar yang baru sebab 4 hari dah aku tengok shoutbox lama kat situ gitaw unavalable memanjang. Ingatkan tak available sekejap jer, tapi tengok2 sampai hari ni gitu jer. Hah cam gini la dulucats

So aku terpaksa menukar g shoutbox baru jer. Huh, terpaksa tue tukar bhai. Yang baru rupanya macam yang uolls nampak sebelah ni la. Takpe la tak tomey asalkan ada kan.

catse


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign