Pages

|The Comrades|

08 July 2012

Beginilah hidup orang bujang kan

Mak ai tajuk bukan main lagi kan. Apesal plak? Sentap ehs? Ok straight to the point. Siang tadi aku official duty untuk sarawak motor racing championship 2012. Panas terik bhai, nasib baik bawah kanopi.



Ni baru nak start ni. Aku ambik dari jauh jer sebab kat depan ada vip. Aku ni kan pemalu sket sebab yang depan semua amek gambar guna kamera canggih, aku guna ipad cikai jer. Tambah-tambah aku takot nak dekat takot tetiba pelumba salah litar pulak. Hahaha.



Ok menang sudah. Yang ni untuk kategori junior. Uolls cer tengok pelumba belah kiri tue, kecik jer kan. Hah yang ni la dorang gelar "tiger". Tiap tahun tiger la ya g salu merangkul juara untuk kategori ni, ni dorang citer la. yer kot sebab aku tengok dalam buku program pun muka dia jer salu tangga pertama. Tapiiii tadi dia dapat no 2 jer, mula dia la yang 1st, ntah camner tetiba nak dekat garis penamat motor dia problem, olololo cian kan. Tengok la muka dia tue nahan sedih jer. Jangan sentap yer dik..at least ko menang gak tue eh.



Nape aku amek gambar ntah ape2 ntah ni. Ni gambar sorang pelumba eksiden la bhai. Cian dia. Dorang cakap macam patah kaki and tangan jer. Ishh, yer la jatuh betguling2 lak tue tadi. Itu la aku malas nak join lumba2 ni, hah takit benda gini berlaku la ni ni. Hahaha. Blah ler kan.

Eh banyak pulak gambar entry kali ni, jangan mare bhaii.

- Posted using BlogPress from my iPad
Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign