Pages

|The Comrades|

05 July 2012

Tiap hari skodeng blog ni

Mak ai keji giler tabiat aku hari ni. Sempat post entry ni time dalam ofis. Apa punye pekerja la kan. Yer la time ni gak idea aku datang nak menaip. Nah!! Rasakan berdesup aku taip terus tanpa merangka.

Actually lama dah aku nak taip entry ni tapi selalu jer bertangguh. Kebelakangan ni aku selalu follow entry terbaru abang ben ni. Eh abang ben sape? Sekeh kang kalau uolls tak tahu. Cer klik link ni hah benashaari. Hahh ni la blog yang aku wajib terjah tiap hari tak kira pagi ke tengahari aku. Dulu ada gak aku follow blog abang ben ni. Yer la blog ni kan salah satu blog pames kat dunia social dari dulu dah. Mula aku follow blog ni dulu, qhaliff belum wujud lagi. Sapa pulak qhaliff ni? Hah gi la terjah blog abg ben sekarang. Kikiki
Dan dan blog yang aku tak lupa nak terjah pulak adalahhhhhhhh blog redmummy hah. Sapa tak kenal ngan diva merah ni memang tak up to date la bhai.. Seantero dah kenal. Eh sampai gitu sekali aku cakap kan. Betul aperrrr. Aku suka baca entry pasal zeeshan dia tue. Zeeshan adalah redbaby dia hah. Terjah la sana.



Eh baru aku perasan, kebelakangan ni aku suka baca entry pasal budak techik kan..ehem2, macam ada bau nak ke arah tue jer aku ni kan. Ehek2 malu mak nokkkk. Belum lagi ni, tunggu orang pinang jer. Hahaha. Mati la aku kalau kiroro baca ni, mau nyer aku terpaksa pujuk bermati-matian kelak. Haha..
Ada lagi blog yang aku wajib terjah tiap hari ni macam blog sepet, viruspadu, ceeramoon. Hah ketiga-tiga blog ni blog adik beradik taw. Aku suka baca blog dorang ni. Macam suwit jer baca siap gelak-gelak.

Eh blog haniszalikha macam lama tak update kan. Bizi kot dia. Yang ni pun aku minat baca. Blog Zie Madini pun aku minat. Kak zie ni tak lama lagi nk beranak. Mesti muka anak dia tomey macam dia nanti kan. Tak sabo nak tengok muka anak dia.
Eh, ada lagi blog pasal anak yang aku suka ni. Adoyai, tak sengaja la bhai. Dah blog dorang yang aku suka follow. So kira tak sengaja la kan. Hahhaa. Hurm, curi-curi taip entry time keje ni macam tak best jer kan, yer la mata kiri kanan tengok takut bos nampak. #macam ney la kak zie boleh buat entry time keje eh. Dah la dia salu busy kat ofis. Memang giler berblogging la kitak kak zie. Kikiki
- Posted using BlogPress from my iPad


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign