Pages

|The Comrades|

09 July 2012

Tanjet baby.kikiki

Eh time aku dok blogwalking kejap tadi, terkejut giler dengar bunyi dari arah benda ni hah.



Jam ni la bunyi kejap tadi, aku ingat bendalah aper ntah, tapi kat sana takde pun kuar ape-ape nombor kan. Hah tue la aku bengang giler, konpius pun ada. Hmm, sebenarnya bendalah ni cenderahati dari pihak yayasan sarawak hari tue. Kira2 in 1 gitu. Boleh jadi bekas pen and pada masa yang sama jadi jam. Masalahnya mula aku bukak dari kotak hari tue, jam dia tak berfungsi, frust makcik.

Pagi ni masuk ofis lak, tanjet bila nengok jam berfungsi lak, hah camgini ek



Aku apa lagi happy la sebab berfungsi, so aku godek2 la nak set time and tarikh. Sampai tengahari ni tadi bendalah ni buat hal pulak sampai la back to basic macam mula2 aku pakai. Kira macam bateri dia weak kot. Huh, malas aku nak keysah dia, dia berfungsi ke idok, yang penting tempat pen aku bukan dalam gelas upin dan ipin tue dah heh. Sengkek kan. Kikiki.yerla aku ni kan jimat tak bertempat.



Ofismate aku punya lak ok je erk camgini erk, sentap mak. Takpew ler, sobsob

- Posted using BlogPress from my iPad

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign