Pages

|The Comrades|

02 July 2012

Welcome july, jun merupakan bulan penuh mencabar dan duka

Tak sangka dah habis dah setengah tahun dalam 2012 kan. Pejam celik pejam celik dah melangkah bulan julai dah kiter. Aku rasa makin hari makin cepat jer masa berlalu. Tak macam zaman dulu-dulu kan, punya la lama nak tunggu hari esok. Yer la bak kata orang dulu, zaman dulu mana ada tv, radio. So nak tunggu the next day memang sangat lama. Hah beza sangat pada hari ini. Bertuah budak-budak zaman sekarang kan. Eh macam out of topic jer.

Ok, jun aku rasa merupakan bulan yang banyak memberi kenangan yang pahit jer dalam kehidupan aku terutama dalam keluargaku. Hmmm... Dan baru tadi aku terima lagi berita yang kurang enak dari kiroro berkenaan dengan family dia. Tak perlu la aku nak mention kat sini. .huh, dugaan betul bulan jun kan. Aku harap bulan julai ni tak seterik dugaan bulan jun. takpe, mesti ada hikmah semua tue kan. Sabar jer yang penting ok2 jer walaupun dalam hati nobody know.

Bak kat pepatah hidup mesti diteruskan. Gudnite peeps!!


- Posted using BlogPress from my iPad

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign