Pages

|The Comrades|

03 December 2012

ACBE memang rawk!!!

Ni uolls, iolls nak ngadu ngan uolls ni. Sebenarnya tadi iolls dah taip siap-siap entry pasal ACBE ni, tinggal nak letak gambar jer lagi. Sekali nak cari gambar boleh pulak hilang semua. Iolss gewammm sangat taw. Auww macam nak muntah iolls uolls ni. Haha.intro jer tu ok, sila abaikan segera.

Ok, ni nak share sikit banyak experience ACBE hari tu. Firstly nak gitaw, ACBE memang rock uolls. Rugi sapa tak pergi. Yer la semua yang perform malam tu memang rock abis la walaupun hujan. Hujan memang gagal menghalang peminat Ungu terutamanya untuk berganjak depan stage tu, iolls bangga sekejap kat situ tengok dorang termasuk la aku ngan kiroro yang memang tak berganjak. Kiroro bisik-bisik nak balik nak tengok harimau malaya main pun aku tak layan, last-last dia layan juga. Hahaha.

Antara artis yang buat persembahan malam tu seperti band dari Sarawak sendiri, Klangit, Syarifah Zarina dan retis tiptop dari seberang sapa lagi kalau bukan Ungu. Zee Avi pun ada. Tapi dia tak nyanyi. Zee Avi just bagi award kat pemenang jew. Lawa la u Zee Avi!!! Auww tetiba jer kan.

Malam tu, Ungu buat persembahan sekitar 1045pm, uolls tahu tak pengunjung bukan makin sedikit pun, sekali aku nengok, makin ramai pun ada. Pergh, kuat giler penangan Ungu ni kan. Aku sekadar sempay dengar 3 lagu jer dendangan Ungu, lepas tu kesian dengan kiroro nak hantar aku balik dah kan. So and so balik jer la.

Memang berbaloi la jugak aku 10 jam dari Mukah ke Kuching semata-mata nak jumpa artis paberet aku ni eh. Sanggup iolls. Uolls sanggup tak? Kahkahkah. Yer la dah orang bagi tiket free kan. So pergi jer la.

Btw, nak ucap thanks kat Nuffnangs, Xpax dan seangkatan dengannya sebab bagi free pass kat iolls. Nanti-nanti bagi ler lagi kan.

P/s: gambar semua kat sini bukan gambar yang iolls ambik taw, tapi iolls ambik dari era.fm. Yer la kamera hp iolls kan cikai jer.














Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign