Pages

|The Comrades|

25 February 2011

Opss aku tak sedar aku jatuh cinta lagi

Eh! Sila ambil perhatian dengan tajuk di atas. Terbaek tak? *sambil kenyit² mata*. Uolls mesti jatuh cinta gak sekarang kan? Tak kira la jatuh cinta pandangan ke berapa. Tapi aku, dah berkali² jatuh cinta ni. Aku terjatuh cinta terlayan dengan sinetron indon sekarang sampaikan cakap indon pun aku boleh tahan dah. *blah jer kan*.

Aku terlebih layan sinetron Kejora dan Bintang dah sekarang selepas Benci Bilang Cinta bikin aku tak mandi. HAHA. Yer la Baim Wong memang pames giler sekarang kan sampaikan di undang ke Kuala Lumpur hari tue gara² jemputan peminat fanatik dari Malaysia. Wow ganteng deh. Ok aku tak nak popek² memanjang. Tujuan entry ni publish sebab aku nak korang terlentok jugak dengan aku sambil dengar lagu tema Kejora & Bintang ni kan.

Berbalik kat jalan cerita Kejora & Bintang ni kan, kasihan kat bintang yang belom jumpa² lagi dengan kakaknya Kejora. Ouhhh..bila la lagi dorang nak berjumpa ni. Makin ketahuan aku nak habiskan cerita ni. Boleh tak mintak percepatkan kat penerbit.HAHA


notatangan: Eh aku lupa nak gita aku fanatik kat sinetron Sejuta Cinta Marshanda gak yang ditayang kat TV3 tue. Dan juga Baim Wong sama Marshanda gak sana wei.Cepat tengok.Next week tak dapat tengok dah sebab next week dah start kerja. Uwaaa
Terima Kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign