Pages

|The Comrades|

06 August 2011

Kenapa nak heboh-hebohkan ko bercinta? Ko sorang ke gitu?

**Ko retis tak? Bila ko artis sila jangan baca entry ni. Tak sesuwei**

Kadang rasa macam hell jer kan bila ada orang kata apesal nak jaja kisah percintaan, perkahwinan ko dalam blog? Ingat ko pames ke nak jaja suruh orang baca. Eh² aku nak tanya dulu, ada orang suruh ko baca tak pasal blog orang? Takkan. Itu atas kerelaan ko sendiri kan yang jadi silent reader konon.

Honestly aku tak setuju 100% bila ada orang kata macam ko sorang je yang bercinta dalam dunia ni sampai nak jaja semua kisah percintaan ko yang super duper switttt. Bagi aku, aku punya blog, aku punya suka la nak tulis apa kan. Uolls setuju tak? Ada ke idok orang baca, I tak kisah. Yang penting aku luahkan semua kat sini kan. Yer dak?

Paling tak boleh blah bila ada yang bagi buku lali kat kita bila ada pergolakan mahupun pergaduhan dalam hubungan. Ok contoh macam gini. “ Hah rasakan, kan dah bercerai, putus tunang. Sapa suruh jaja boyfwen/girlfwen ko dalam blog. Hah jaja lagi betapa romantiknya percintaan uolls”".

Hellooooo plissshhh la. AKu bukan artis la. Kalau aku artis tadi maybe ada tergugat sikit kot bila ceritakan perhubungan kat public. Yer tak? Yer la kita ni kan orang besa je. Tak pames mana pun. Takde sapanya yang nak rampas² kekasih ko tue macam retis. Lainla memang kekasih ko memang gatal.

x1pjzF2-RYhxRWe9URt3AnnlqV9-FOKGHo2juIqNN1QN9RuUrngSA-ufsZsg0lpLKGhEq-yH00UiFyckgJwcxK6sqLYWblipJ

**gambar sekadar hiasan** Yang penting bukan daku

Kalo pames macam Khairul Fahmi, Jimmy, Ally Iskandar boleh gak nak jaja² kat public kan. Ni tak… Kita hanya insan biasa la bhai. Salute ngan Ally takde pun nak gembar gemburkan pasal putus tunang.Ke ko yang menyebabkan Ally tue putus? Ko tahu tak? Hah.. Takde pun dia hebohkan pasal kisah dia bercinta dulu kan kat public. So kat sini, takda istilah ko dedahkan kisah perhubungan percintaan ko kat public, so ada orang terus nak sabotaj ala² rampas kekasih ko.

Si sepet ngan buah hatinya dok jaja kisah romantika dorang berkapel takde pun putus ke benda. Persoalannya kat sini, ko jenis yang cepat cair ke? Jadi, takde masalah ke ape kalo ko nak jaja ke ape kisah peribadi ko kat sini selagi ko rasa kisah tue ko nak kongsi kat public. Ko tengok Redmummy dok jaja kisah dia and keluarganya lagi la dahsyat sampaikan dia reveal keburukan maid dia si fifin. Hah! Ada ko fedulik? Blogger pames tue bhai..  Bila ko rasa kisah tue terlalu privasi nang dishare, baru la ko buat PRIVATE AND CONFIDENTIAL.

Ala tue pun nak diajar gak ke.Hah kan aku dah popek panjang dah.

-Daaaaa-


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign