Pages

|The Comrades|

13 October 2011

Keywords Of The Day

cats

Woah. hari ni aku nak saji kat uolls keywords yang salu masuk dalam blog aku. Rating memang tak pernah miss tiap hari keywords Ila Damia Mentor tue. Rasanya tak banyak sangat pun aku pernah cita pasal ila damia dalam ni. Kadang terpikir gak apa yang dorang dok search berkenaan Ila Damia ni kan. Pames betol dak ni. Ntah- ntah ada sangkut paut dengan lagu Malaysian Boys kot. Memandai jer aku kan. Baru aku ingat aku pernah buat entry pasal penyingkiran Ila Damia yang mengejutkan semua orang time dia kat mentor dulu

Yang kedua rating tak pernah miss adalah berkenaan dengan bengkak hati. Opss bengkak hati kat sini bukan hati hanco sebab bercinta taw. Ni penyakit bengkak hati. Maybe aku pernah cita berkenaan dengan penyakit ni kat previous entry aku time makcik aku disahkan bengkak hati dulu. Hah ni entry yang aku pernah keluarkan dulu berkenaan dengan penyakit bengkak hati.

Jeng- jeng yang paling aku tunggu berkenaan dengan angry bird la. HAHAHA. Ada berapa kali ntah aku kuarkan berkenaan dengan bendalah ni. Sampaikan ofismate aku dah kenal sangat apa- apa berkenaan angry bird mesti roger kat aku. Paling tak boleh blah bila bos aku gitaw, workstation aku macam tempat kana- kanak riang. Dan paling sadis dia kata tak boleh dibuat bini. Hampeh jer kan. Takkan la gara- gara workstation banyak kebudak- budakan terus rejek dapat title bini. Opss bukan bini dia la. Takpe kiroro ada menunggu.

Pasal tutorial disable copy image tue uolls tengok jer kat sidebar blog aku tuh, ada semua situ hah. hehe

Nokia model lama ni memang aku pernah review pasal henpon yang aku pernah pakai dulu. Hah tak caya cuba tengok ni.

Mia Sara a.k.a Amani. Woah siap a.k.a uolls search kan. HAHAHA. Lawak la si searcher ni sampai sanggup gitu. Mesti kenal time jadi amani kan.Aku ada lebih 4 kot entry aku buat pasal budak comel ni. entry paling aku suka adalah entry ni.

Dan keywords yang terakhir berkenaan dengan kes pembuangan bayi yang agak pames suatu ketika dulu kan. Sekarang pun ada lagi kan. Memang tak pernah serik dorang. Yang ni adalah entry yang pernah aku keluarkan dahulu

Yang paling last aku sajer nak interpreme show off kat uolls yang tak boleh renggang dalam hidup aku. HAHAAHA

2011-10-13 14.49.30


Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign