Pages

|The Comrades|

12 July 2012

Handbag baru yer kiroro

Malam tadi bercalling ngan incik kiroro. Yerla kan dah nama perhubungan jarak jauh memang patot pun hendpon peneman siang dan malam. Silap hari bulan masuk toilet pun bawak hendpon.Ish takde la sampai gitu sekali kan. Nasib baik la aku ni jenis memahami sikit. *kununjertu* padahal dalam hati meronta-ronta nak dekat selalu. HAHAHA.

Time borak ngan kiroro sempat gak bisikkan pasal benda ni hah.

ngexz: Nanti belikan kite handbag baru k.
kiroro: Handbag lama mana? Takkan dah rosak
ngexz: Dah rosak la. Kalo tak rosak takde la suruh beli handbag baru.*padahal handbag masih ok*
kiroro: Ok, tapi tunggu kita jumpa nanti kite belikan k.
ngexz: Lorr, kite jumpa lama lagi la, kite nak sekarang jugak *hampehjerkan*
kiroro: Dah jumpa beg yang berkenan ke?
ngexz: Dah, kat blog sepetshop tue ek.
kiroro: EH beli online lagi, nanti kena tipu lagi.
ngexz: Takkan kena tipu la sebab kite salu jer beli barang dari sepetshop.
kiroro: Yer la yer la, nanti la
ngexz: horray!!!!! sayang ketat-ketat.

HAHAHA hampeh jer kata gitu kan. Bukan apa dia takut kena tipu lagi tue, sebab dulu aku pernah beli online, barang tak sampai sehingga ke hari ni, aku dah bank in RM200 lak tue. Sebab tue dah lali sangat. Dia apatah lagi pasal online- online ni memang dia semua fikir negatif. Aku ni jer yang terlebih percaya.

Tapi takpe Sepetshop memang aku dah kenal sangat walaupun bukan kenal face to face. Tapi aku tahu, kalau dia nipu kan dapat jer mencari sampai ke lobang hidung. HAHA. keji kan. *maaf yer sepet, nanti tak bagi diskaun lagi. kikiki

Terima Kasih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NGoNgexz Copyright © 2015 Designed by MaiGraphikDesign